Dööör!

Imorgon ska jag och Viktor åka många mil för att kika på ett nytt husdjur! Valpen som pep i mitt knä häromdan var inte min, nej hon är min systers yyybersöta lilla Jack Russell vid namn Bella! Men som sagt imorgon är det vår tur, att kika! Vi har haft kontakt med några men hoppades inte på så mycket eftersom de slutade höra av sig men efter några dagar så ringde vi upp, och de var hur trevliga som helst och vi bestämde att ses imorgon. Vi hade inte sett några bilder på hunden förrens idag, då kom två! Kan säga att vi var kära i henne redan innan men nu när vi sett henne så är vi helt övertygade om att hon ska bli våran, hon är så fiiiin :) Och jag är fan lyckligast på jorden :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback