migrän..

Fan! Idag efter promenaden med issie så gick jag i vanlig ordning upp o åt frukost och sen sov jag, sov ungefär 7 timmar och sen gick jag upp, mötte fia och vi gick på en riktig långpromenad, mysigt! Kommer hem, är helt slut och känner huvudvärken komma krypande, varför?! Jag har vart så duktig det senaste, gått ut o gått, ätit ordentligt och "inatt" sov jag ovanligt länge. Sov en stund med viktor förut och det kändes bättre, men nu är värken tillbaka och värre!! Migrän mao. Vill egentligen lägga mig och sova, men jag börjar jobba strax så det går inte! Tänker bita ihop o hoppas att kaffet på jobbet gör mig pigg! Tog f.ö vår sista ipren förut också, jippie!

Imorgon har jag inget alls planerat, tror jag bara bli hemma och sover ut, behöver det minst sagt.

igår hade jag f.ö min sämsta dag på länge men jag är trött på idiotiska och jobbiga frågor, kan du/ni TÄNKA själva? Evolutionen går bakåt.....?


Älskling:






sofia har tagit de tre sista bilderna :) Superfina!



Kommentarer
Postat av: sofia elander

Fy vad jobbigt med migrän! :( Vi får nog gå kortare sträckor framöver så det inte händer igen! Det kan ha orsakat din migrän eftersom att det var varmt ute osv.. Hoppas du mår bättre snart <3

Och jag tar gärna fler bilder om du vill! :D

2010-08-11 @ 15:02:42
URL: http://elanderlicious.blogg.se/
Postat av: KNORKAN

Så söt hund och vilken tuff scarf :)

2010-08-15 @ 18:15:14
URL: http://knorkan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback