cleant.

Igår, skulle vi ju ha städat, blev inte så mycket med det när min huvudvärk utvecklades till migrän. Låg mest och grinade, underbar dag mao.

Idag däremot så tog vi sovmorgon, sen gick vi upp och började plocka ihop kartonger och slängde ihop en ikea-påse full med kläder, allt slängdes o sen började vi städa, blev inte så mycket gjort innan vi begav oss till svärmor för att klyva ved.

Klyva ved ja.. såga 3meters-stockar skulle jag mer kalla det haha, va helt slut efteråt! Måste börja träna, det här är ju fan pinsamt..


Hursom, nu har vi tagit en paus i städandet och vi fortsätter väl imorgon, men först ska vi handla och jag ska klippa mig TJOHOOO! Som jag längtat. Mitt hår va så slitet så det gick av för några veckor sen, nu ska det klippas bort så jag kan slinga en sista gång (på ett tag) :)


Nu är lägenheten extremt mycket fräschare än förut iallafall och det känns jäkligt skönt.

heppåre!


Kommentarer
Postat av: Hanniz

Åhh va gött o ha städat, måste oxå städa men orkar fan inte göra det i den här värmen:(...

göra någo skoj imorgon då? äntligen helg:))

2010-07-22 @ 23:56:18
URL: http://hanniz.blogg.se/
Postat av: Mysims3 - stæsj til sims 2-3:)

For en utrolig fin blogg, mener det virkelig!:)

2010-07-23 @ 02:50:35
URL: http://mysims3.blogg.no
Postat av: Sara :)

åh.. otroligt jobbigt med migrän! :/ fin blogg föresten :)

2010-07-23 @ 18:38:30
URL: http://iluvthem.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback