Heldag

Ja fyfaraooo! Jag hämtade ut min mobil strax efter tio sen åkte vi till skövde och käkade på thaihouse, vi stressade lite eftersom jag skulle klippa mig klockan tolv, 11.55 kliver jag in på salongen och väntar tills en tjej kommer "hej har du bokat tid?" "Hej! Ja, tove larsson, hade bokat tid kl 12" "hm.. nä det står inget här om att du bokat tid här.." TACK.

Jag ringde igår? Det var en utländsk kille som svarade, han kanske hörde fel dag eller något men fyfan vad besviken jag blev! Och röd som en tomat blev jag ju också, gah.. De sa t.om "du kanske har ringt till den andra salongen, det är vanligt att folk gör det!" varpå jag sa att jag är väldigt säker på att det var hit jag ringde, då sa en av tjejerna att hon kunde hjälpa mig ändå, men jag gick upp och kollade på den andra salongen iallafall, hade ju vart pinsamt om dom stod där o väntade på mig, men jag hade ju ingen tid bokad där heller så jag hade ju ringt rätt. Det gjorde mig bara ännu argare så jag gick inte tillbaka till dom andra. Ingen klippning mao. = Förbannad Tove.


Hursom, vi gick en runda på stan, jag övertalade älskling om att köpa en ny mobil! Så nu är vi båda nöjda med varsina nya lurar. :)

Vi köpte en ny bilstereo också, vad den kostade? FYRTIONIOKRONOR. Ja, 49kr. Helt stört, sen att den inte tar cd-skivor utan kasettband gör inget, jag hade nämligen en plan; Köpa en med ett visst sladd-hål, köpa sån sladd, sätta i iphonen och lyssna på musik genom iphonen, perfeeeekt! Haha fyf*n vilket pill det var att få ut den nuvarande stereon förresten, helt sinnessjukt! Vi gjorde helt rätt men fick kämpa, jag och killens pappa satt i varsitt framsäte och pilla, drog och slet, bankade och bände. När vi till slut fick ut den utbrast jag "Fan att man ska behöva en jävla machete för o få ut den här skiten!!" Då skrattade min svärfar, det var ju ingen machete, bara en extra bred kniv.

Jaja ;)

Ikväll så har vi vart o ätit middag med viktors familj + andra släktingar som jag inte träffat förut, alltid lika nervöst, men det var riktigt mysigt! ♥


Nu ska vi strax sova för imorgon ska vi upp tidigt, för packning, dop och sen 25 mils bilfärd till kusten.


Just det, sa jag att avgassystemet på bilen gått sönder? Det har vi åkt med ett tag, tydligen! Menmen, vi överlever nog :)



puss&godnatt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback